من و تو
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

او نوشت :

 

میان آشفتگی و همهمه این دنیای عجیب و غزیب  ,  چشمان نگران و دلهای آلوده و مردمان رنگ رنگ

چه چیز دل انگیز تر از خاطره سبز و بهاری حضور تو در این عصر ...

خاطره قرن دو هزار من

تاریخ با دستان من و تو خواهد نوشت عشقی را که باد و باران و گزند روزگار  تباهش نکرد

و چه بسیار هستند از اعصار و قرون بعد که آرزوی عشقی همتای من و تو را خواهند داشت .

نفس بکش عزیز من

عمیق تر و عاشقانه تر

که سمفونی تپشهایت  مرا به صحو الجمع * تو نایل میکند .

چون خدا خواهد که پرده کس درد              میلش اندر طعنه پاکان برد   ( اینم جواب دو تا نامه قبلت )

دوست دارم

 * صحوالجمع :  حالتی که از مشاهده  مداوم  معشوق در عالم روحانی  دست میدهد .

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:, توسط او ساعت 7:43 |